CarNat -

åååååh :D

 HEJ HOPPP GUMMISNORRE!

nu sitter jag här med en godis påse och ett glad coca cola.. jag känner att jag måste lägga av med allt sånt nu jag ska bli nyttig.
Jag vet..
inte en jäävel trodde på mig där. hihi..

JUSTE HAHAHHAHA JAG GAV MIN SO LÄRARE EN SMOCKA IDAG.. en rak jäävla höger, fast lite sne och bakåt HAHA trodde hon skulle blrja gråta.. men hon bara skratta och fick lite ont :P
( visst kan man tro att jag är biffig, lång och modig?, men HAHA så är det inte serru! jag är såå feeeg jag plu att jag råkade bara slå henne, fast kan erkänna att lite skönt va de )

Natta va bajsnödig när vi hade träning idag, men hon hann inte springa på toaletten för de va nån jävel som va på toan innan och verkligen lärde känna toa sittsen kan man tro. (= hon va fett seg)
så natta sprang ut på gatan, jävligt ofräscht men vad ska man göra, som man säger "hellre en skit på marken än en i brallan" ..
Tog en bild också..varnar känsliga tittare för snuskigheter!



aja nu ska jag äta vidare. vafan om de redan finns här kan man ju lika gärna äta de..annars blir det bara gammalt.
pusspuss alla söta små pantalonger <3

FÖRRESTEN DET BLEV 1-1 I DERBYT AIK-DIF (NU ÄR NI INTE SÅ KAXIGA VA GNAGETSVIN)
PUSS ÅTERIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0