CarNat -

ååh gosigast!

Hej alloooosammaaans :)

nu sitter jag här klar och väntar på maten :P, har bytt kläder 10 ggr nu haha skulle bara blivit fem men då skulle jag såklart spilla tacosås på en vit tröja :) så kan de gå !

Jag ska åka till Troy efter maten där är Emelie Troy Chrille Robban :P grr voffvoff.. men bara chill :D
Ska bara tare lugnt ikväll eftersom jag har match imrrong, och pallar inte fjortisa mig gahahahahahha skjoja :S..
Så ser mitt liv ut just nu , gosigt? :) jag är iaf gosigast såhär, HAHAHAHHA NIGGAEWAHT`?..

7 dagar kvar till födelsedag :) trevligast i världen jag blir 16 ..
Fyfan va bäst nu ska jag äta.
puss alla söta små djur med hår.. nakna är fett äckliga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0