CarNat -

EN molnig morgon

Jag vaknade imorse av att det var jätte ljust i mitt rum, jag somnade om och blev sedan väckt av min egoistiska pappa.
Jag trodde det var en strålande sol på himlen, men icke sa nicke.
Han väckte mig klockan halv 11 för att han var trött och inte orkade ta hand om leo.
Han vet att jag har svårt att somna om när jag väl är vaken
Jag gick upp iallafall, hoppade in i en snabb dusch.
När jag kommer ut ur duschen påklädd och blöt i håret, helt nyvaken, vill leo gå ut.
Leos mamma, patricia, påpekar att jag ska gå ut med honom, fan heller.
sedan ställer jag mig och gör frukost, får även göra mat till leo och patricia.
Pappa hade redan gått och lagt sig.
jag sätter mig i vardagsrummet med min söta lilla bög lillebror, och tittar på Landet för längesedan :)
Den var faktiskt väldigt bra ;)
Min kompis var nyss här, han hann se slutet påfilmen.
Leo har gått och lagt sig, min andra bror är i Danmark, kommer nog hem idag.
Bara att njuta.

Jag hoppas att solen tittar fram lite senare.. skulle inte vara helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0