CarNat -

haha pyuss

Carro in thaa house!..

jätte skön dag /kväll..
vaknade piggg ochglad trosts att klockan var 06.00...aja jag vet inyte kanske för att det var fredag. Jag fixade mig snabbt och HANN med bussen :D
dagen började med läxförhör som jag inte kunde ett skit av men fösökte så gott jag kunde. Skolan slutade klockan 14.00, då mötte jag och Empi älsko T och C samt N och D hahhah men dom är söta..
vi drog och spelade fotboll, det underbaraste som finns. skit skönt väder hela dagen, fyfan va jag älskar känslan av att våren kommer.
Vi spleade fotboll ganska länge, aa till kanske klokcan sex sju... då åkte vi till T och käkade lite mackor för jag och Empi höll på att dö..
Sen åkte jag hem till mig och empi hem till sig. Jag fortsatte käka hemma hos mig haha, mamma hade köpt en pizza till mig så ja åt den :) kommer se ut som jamongo snart?..haahaha
aa sen har jag suttit vid datan sen dess haha fett synd. Men jag tycker det vart skönt !

Jag hittade en skit gammal låt fyfan va jag får minnen av den..
" Du finns i mitt hjärta du finns i min själv du finns överallt inom mig , du finns i mitt hjärta du gör mig hel vi bygger ett liv´"...
kanske inte fattar vilken det är men fyfan va minnen man får..haha mobbade jävel

Nu sitter jag här iallafall och ska typ sova :D skit skönt.. fast orkar inte gå o sminka av mig ..men ska ta mitt fläsk och göra de snart haha..
HAHAHAHA EN SAK TILL; MANUEL TYCKER ATT DET ÄT POSSITIVT ATT BLI KALLAD FUCKFACE??.. sötnos vet du vad det betyder? :) stackare.. jaja..

godnatt alla cp barn i jarlaberg som inte fattar någoting.. dom flesta är också pedofiler redan i tidig ålder. Och ja tobbe du är nu en av dom ;D

godnatt alla som blev ledsna för att jag bara sa godnatt till vissa också :S..chilla fan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0