CarNat -

HEJHOPPSAN!

Idag har jag vart i skolan, sedan träffade jag på veronica, michelle och martin :)
Vi satte oss i finntorp, det var en väldigt mysig liten plats veronica hade hittat.
När vi suttit där ett tag fick jag med mig veronica hem.
När vi kom hem ville pappa att jag skulle ta hand om min minibror, så han kunde träna.
Jag och veronica satt då med leo och tittade på landet för länge och åt mackor med ooobooooy :)
Veronica stack sen typ 10 i fem, och då somnade jag tills pappa kom hem, och då fortsatte jag sova till middagen.
Det blev lövbiff med potatisklotteter och beasås :) men var skit mätt, men fick i mig mkt ! haha.
Men nu sitter jag här, tänker lite.
Ska snart hoppa in i duschen sedan gå och läsa i sängen :)
ska löäsa 255 sidor till på fredag, tar lite tid, sen ska jag sova :) nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0