CarNat -

HEMMA :D

Nu är jag hemma igen efter en mysig helg på landet,  :)
Jag har itne sovit så mycket i helgen, och inte från igår till idag, jag är död.

Idag har jag haft hemkunskaps prov och spanska prov.
HAHA, min mat såg ju inte så vacker ut, men smakade faktiskt bra, kasnke lite för knaprigt med iaf :D
Min spanska lärare blev väldigt glad när hon såg hur många sidor jag skrivit *stolt*
Fast jag typ skrivit 2-3 ord på varje rad(jag skriver ganska stort)
Menmen, :D
Bara halvvecka den här veckan, slappt? (okej, sommarlovet skulle inte vara helt fel)
Kan man vara mer lyckligare, + att jag får sovmorgon på tisd och ons ;) HAPPYHOUR!

Nu sitter jag här och har lite tråkigt, DU SVARAR ALDRIG PÅ TELEFONEN.
Jag blir lite sur på de som inte svarar i telefonen, varför har man telefon?
Ringt 4a gånger, DISSAD haha .
Sitter här och lyssnar på min roliga musik, hihih :  Spill Canvas - all over you, rekommenderar ;)

pusselipusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0