CarNat -

SKIT DAG

Den här dagen har bara vart SKIT.
Det börjar med att jag vaknar och storbölar, har drömt någonting konstigt.
Jag går upp och första lektionen var gympa, intervall träning.
Det sög....
Sedan har min mamma gått igenom min mobil, och läst alla mina sms?!
VEM FAN GÅR IGENOM SIN DOTTERS SMS, mobilen är förfan privat, men det fattar inte den där jävla kärringen
Jag är fortfarande så jävla arg!
Får nu itne gå ut på valborg, jag och veronica(som ska sova över hos mej hela veckan) måste vara på landet i BÅLSTA, hur kul är det bland alla bondlurkar?! känner ingen jävel där! SUGER¤ AAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Sedan vägrar hon lämna tillbaka mobilen, så jag får tag i hennes mobil och springer där ifrån.
När jag kommer hem till papap  senare påeftermiddagen börjar de bråka med mig vid matbordet, fyfan vad min familj är patetisk.
USCH

Kommentarer
Postat av: natalie

Läs o kommentera

www.densmartabrunetten.blogg.se

2008-05-05 @ 08:10:46
Postat av: Karolin

hahahahhahahahahahhaha retard?? :)

2008-05-05 @ 14:51:38
URL: http://gaylord.blogg.se
Postat av: NATHALIE

så här stavas jag den som låtsades vara mig, PAAHA

2008-05-10 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0