CarNat -

Sommar i luften :)

Man får värsta sommarkänslan i magen, alla går tuntklädda omkring,  och det är sol :D
Vart finaste vädret ute nu i 2 dagar!
Man kan inte sitta inne nu, undantag för mig, solen gick i moln så ..
Vart utew och solat i 1 och en halv ungefär..
nu är det inte långt till sommarlovet heller :D
Typ en månad och 2 veckor, mer eller mindre, vet inte riktigt när vi slutar heh..

Idag har jag bara haft en lektion, so i 90 minuter.
Vi skulle ha nationella halvgrupp på hemkunskapen, och den andra gruppen fick hemläxa och håltimme istället, det var den jag var i ifall ni inte fatta.
sedan skulle jag ha engelska men fick gå därifrån och vi har ingen spanska idag för att min spanska grupp ska på bio ikväll klockan kvart i 9.
Där var kvällen borta.

Vi är lediga imorgon och i övermorgon har vi halvdag!!!!!!!!!!!!!!
verkar bli en bra vecka :)

CIAO!


Kommentarer
Postat av: rania

skön sida ;)

2008-04-21 @ 23:31:14
URL: http://ranias.blogg.se
Postat av: Johanna WP

Sugen på en ny & vårig design? Det enda ni behöver göra är att kommentera det här inlägget, så är ni med i utlottningen: esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html

2008-04-22 @ 00:12:15
URL: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0