CarNat -

this is the G thing

Halleelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Jag sitter hemma hos mamma just nu och fryser.
Idag har jag vart ledig, UNDERBART!!!
jag gick upp tidigt och la mig i gräset på en filt och solade, det va så jävla skönt och känner verkligen att sommaren kommer nu :D lite senare kom sandra och gjorde mig sällskap, det va najs ;)
efter satt ha solat i typ tre timmar så städar jag mitt rum och så, sen åker vi till järla planen och möter alla små fotbollsnördar (+ några till)
där stannade jag inte länge för magen skreeek på mat och jag åkte hem och käkade lasange :D asgott!


Nu sitter jag är och fryser som sagt, och snart är det DH på tvn.. great!
pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0