CarNat -

yes you suck

Hej allasammans

Farmor och farfar var nyss här på besök, madde skulle måla farmors naglar hahahhaha för hon ska på middag imrorng.. aja det är väl mysigt.
sen har jag tvättat idag också :D, det är inte fota sånt händer, nästan ett halleluja moment!

Bajen leder med 2-0 över helsingborg , YES!!!!!!!!!!!!!!!!! keep up the good work ;D

Imroogn har jag själv match :) hemmaplan mot vendelsö typ , skit naaaajs mannen! efter de blir det väl chill eller nått? ;D
På lördag blir det släktträff på dagen eftersom jag fyller år då ;) men sen på kvällen drar jag hem till Troy dör vi ska käka middag några kompisar och bara cvhilla och mysa sen!

På söndag ska jag shoppa och sola hade jag tänkt , bäst

Puss from your own little "kinaboy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0