CarNat -

Hej sega fredag?

Ja mötte natta runt hmmmm fyra kanske i orminge c, där hoppar vi på bussen för attt möta emelie och hanna. När vi är ungefär i ektorp  centrum så sägeer dom åt oss att hoppa av och byta buss mot orminge igen.
Jag och Natta gör som dom säger och på bussen möter vi sedan Flensburg, Poooontus, Bornebäck och Nicole.. haha ja de va lite kul visst natta :D?

Vi hälsar på allla och får reda på att Pontus och Flensburg skulle av i Björknäs, de tyckte ja o Natta va PERFEKT :D eftresom de finns ica där  och vi skulle köpa maaat till kvällen och Flens kunde köpa lite cancerpinnar åt oss :D
Vi köpte sallad, majs, gurka, tomat och bearnessås, eftersom vi hade resten hemma som vi behövde.

Sen åkte vi vidare och bestämde med dom små pojkarna att vi skulle höra av oss efter middagen, eftersom att Pontus var ensam hemma och dom ville ha lite flickbesök :)

Jag och Natta fortsätter hem till mig med bussen och ringer hanna och emelie, dom skulle bara fixa en sak sen skulle dom komma :)
Jag och NattA började med maten, Natta med salladen och jag med köttet och pommesen :)

Sen kom Empii o Hannniii

sen får natta tillägga resten för ja fick ern blackout nu haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0