CarNat -

en regnig torsdag

Har inte skrivit på länge nu, inte carro heller, men snart har vi en till ny skrivare emelie carlsson från förredetta bloggen heec.blogg.se.
Men nu kommer hon över till oss möhö!

Aja, jag sitter här i bålsta och lyssnar på lite musik och spelar lite gitarr, rock and roll!
Lite trisst sommar väder, jag som trodde att det började klarna till lite, men icke sa nicke.
Var ute med båten härom dagen, fick motorstopp mitt inne i stan när vi skulle slussa, och sedan igen när vi skulle parkera båten, skit läskigt.
Vi höll på att åka in på ett grund, båten bara la av så vi bara gled mot stenarna, men fick igång motorn i sista sekunden, puh!
vi hade ganska bra väder i början sen blev det bara mer och mer mulet, men när vi skulle åka hem så fick vi strålande sol i slutet av turen, fick tillochmed sol exem på benen haha.
Men nu är det stora gråblåa moln på himlen och det regnar och åskar här i bålsta.
Ska nog sitta inne hela dagen :) måste städa rummet sen.
Caroline och Emelie sov över hos mig från onsdagen till torsdagen, rena katastrofen, har inte orkat städat rummet sen dess! 
Men har inte sovit hemma sen dess typ, eller på torsdagen sov jag hemma, fredag och lördagen sov jag hos min pojkvän och från igår till idag sov jag hemma..

Ojuste opererade mig i torsdags, jag har ett tandfel.
Min tand växer in mot gomen, så de var tvugna att "frilägga" tanden, så de skärde upp där typ och satte på en guldkedja som de sydde ihop upp mot läppen, och sen sydde dom ihop allt, sammanlagt femstygn blev det, haha ni ska få se bilder lite senare ;/det går för segt!
och bilderna ser riktigt äckliga ut, sov typ 17 timmar den dagen, var helt nerdrogad :P haha .

Aja, ska ta och städa mitt rum wiho! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

på gud hon innan 'är kattt

2008-06-30 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0