CarNat -

ååh denna ljuva kväll vill inte ta slut :)

Hej alla beundrare.

Natta du finns i våra tankar även ifall du är borta i bålsta , lååångt borta i skogen, utan el, utan data.. vad ska vi göra med dig natta?..

Jag boombar alltid när du ör borta, hahhaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
men nu sitter jag iaf här i min  ensamhet
, ska gå i sminka av mig, borsta tänderna och sussa snart.
Men det jävligaste är att även ifall ja går o lägger mig i sängen nu så somnar jag alltid runt 02.00 ändå, haha jag tänker så lite på dagen så allt kommer upp på kvällen.. nää men de jobbigt :(

Såhär ser min käära vecka ut :),
Tisdag-
skola, hem, byta om/äta, träna, hem, äta, sova.
Onsdag- Vakna, skola, ha greys maraton med emelie, hem, äta, sova.
Torsdag- Vakna, skola, hem, äta/byta om, träning, hem, äta, sova
Fredag, Lördag är fortfarande inte planerade :D men ja ska sova på saken.
Söndag- MAAATCH :D, nacka ip klockan vene..mot åkersberga. JAG LÄNGTAR <33


Jag vet att mitt liv är fett intressant ABOO, men man måste jobba hårt för att komma upp till min nivå!

lägg märke till dom orden jag använder: FETT, ABOO.. asså äre inne att va tuurk i år ääälääh?


Kommentarer
Postat av: blondinbella

hej :)
ååh det låter hemskt underbart, vilken avkopplande vecka. Hoppas den blir som planerat :)
ha de bra.

2008-03-10 @ 22:50:50
URL: http://blondinbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0