CarNat -

Cykeldag

Dagen börjar med att jag snoozar från 6 till kvart över.
Jag fixar mig i ordning och tar bussen från mig 10 i 7.
Jag kommer hem till Caroline ca 5 över.
När jag kommer dit står carro i duschen, och jag sätter på datan och försöker ladda min (veronicas) fuckade mp3.
Vi skulle starta klockan halv 8, men carro var så seg att när klockan var 07.34 och vi skulle gå, hade hon såklart glömt att borsta tänderna.
Jag går ner och väntar på henne.
När hon är ren i munnen och påklädd sätter vi på oss skorna och går ut för att sätta oss på cyklarna, men då upptäcker vi att ena cykeln har så mycket punka så att hela hjulet har lossnat.
Det slutar med att vi får skjutsa varandra hela vägen till skolan.
Hahaha, men det var Carro som cyklade mig den mesta delen, jag orkade ca 100 meter från hennes hus till ängen, sedan cyklade hon hela vägen till storängen, där jag cyklade till lillängen..
Vi kom en kvart försent, och det tog ca 45 minuter om inte mer att ta sig till skolan.

Inget bra flickor, alla får böta 10 kronor var.

Hahah jag och Carro har lyckats skrämma en person på dit vägen, och ett helt gäng små töntar på hem vägen :)


IMORGON BLIR DET CYKELTUR PÅ 2 CYKLAR, KANSKE VI FÅR MED EMELIE FRÅN SKANSTULL ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0