CarNat -

:)

HAHA den mystiska filosofen ringde mig igår.. jag fattade inte vem han var först eftersom han bara sa hej :S?
men ja hörde snabbt på rösten vem de var haha..
han snackade om playboysbikinisar?? och att han vill se mig i en sån??? haha jadu...
undra om han vet hur gammal jag är..
några av smeknamnen man får av han är; smurfen, barbie, skitunge, baby, sötnos.. aa typ dom.

Haha bara så alla våra läsare vet det,.eftersom vi har så många.


Jag tycker att vissa människor förendras haha, jaja man lär sig av det haha iallafall jag!
tycker ändå att det är lite skönt, nu kan man iaf vara sig själv

Kommentarer
Postat av: tyyyyyyst

carro has a new lover boy maby ? ....

2008-03-25 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0