CarNat -

FREDAG

Den här dagen har faktiskt varit lugn!
- Vi började med NO där vi bara tittade på film om skitzofreni och alkohol.
Jag har alltid trott att skitzofreni är när man är två personer (som gollum i sagan om ringen, eller som Jim carrie i mina jag och iren) men det är när man börjar höra röster i sitt huvud som låter som på rikigt, man kan även få hallucinationer.
Det hände ofta under tonåren, tänk vad läskigt om man typ skulle få det imorgon.
Människorna på filmen hörde röster som sa att de skulle ta livet av sig.
Man får också mindre känslor, man kunde inte känna glädje inte sorg, det var som ett stort tomt rum bara.
Det värsta är att det inte finns något botemedel mot det, det finns några olika mediciner, men dom funkar inte på alla.
Även om de hjälper måste offrerna för denna sjukdom ta medicinen hela deras liv.
- Efter NOn hade vi matte, jag tycker faktiskt att det är kul med matte.
Man bara sitter där, kanske lyssnar på mp3 och jobbar helt ensam.
Jag tror faktiskt att jag är effektivast i matte, det är det ämnet jag förstår mig mest på.
- Efter det hade vi spanska, USCH fyfan vad jag hatar spanska.
Vi hade prov idag, jag hade inte pluggat ett skit (somnade mellan 7/8 igår, hade feber och mådde illa, så efter middagen gick jag och duscha, borsta tänderna sedan gick jag och la mig och sov)
Jag förstår mig inte på något språk i huvudtaget, skit svårt.
Aja, jag blev iaf klar först av alla, IG säger jag bara.
Aymin, som är min spanska lärare, är min mentor och vet att jag har svårt med spanska.
Jag har sagt till henne flera gånger att jag vill byta till engelska men hon låter mig itne göra det.
Hon särbehandlar mig jätte mycket på lektionerna..
Förra saken vi gjorde, vi fick välja nut någon människaoch jobba om den personen.
Jag kämpade som en jävla åsna, ändå sätter hon ett jävla G på mig?
inte ens ett litet (+).
Hatar verkligen lärare.
- Sen hade vi lunch, Blodpudding/ raggmunk, gott eller hur?
Som tur var fanns det köttbullar :D mohaha.
- Efter lunchen(åt väldigt många köttbullar) hade vi svenska, fyfan vad den lektionen är lång :O tar aldrig slut.
- Sen hade vi gympa, vi hade vettefan vad det heter, när man snurrar runt i ringar och på en järnstång och gör kullebyttor och saker, haha.
HATAR LÄRARE, bara favoriserar och har sig.

Efter skolan åkte jag och Rebecca till stan där vi köpte  present till farsgubben som fyller år idag

GRATTIS PAPPA, 36 ÅR GAMMAL! (:

Nu sitter jag här hemma, väntar på maten :D
Får tårta till efterrätt! YEAH ;)
Känner mig väldigt ensam, ingenaning om vad jag ska göra nu denna fredagskväll, kommer säkert hända nått i sista minuten.
Men jag är jävligt gald,m helt plötslight funkar mp3n igen :) hur lycklig som helst.
MEn bara för att det går så bra nu kommer kvällen bli skit, så jag kommer väll sitta på mitt rum, med min mp3.
Nånting är skummt med mitt liv, när nått bra händer händer alltid nått dåligt, men när nått dåligt händer, händer inget bra?
Kanske skönt att vara hemma med pappa på hans födelsedag, men haha inte för att jag tror på det så mycket.

kanske hörs senare, då jag kan beklaga över hur tråkig min kväll blev?

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0