CarNat -

happy hhour

Fyfan vad jag har tråkigt.. nu ska jag berätta hela min dag:

Jag ställer klokcan på 06.15, den ringer och jag vaknar av nån läskig låt gjord av lordi..?.. jag höll på att dö för de var inte på så låg volym heller ..
aja jag somnade iaf om till ungefär klokcan kvart i. Hoppar snabbt ur sängen, kastar mig på garderoben klär på mig, sminkar mig och så, slänger snabbt i mig några mackor. Jag tyckte det gick skit fort, så jag började ta det lite luuugnt, min buss gick klokcan 07.25 från nämdöstigen..
När jag går där lugnt och fint på ängen sen jag hur bussen sakta åker förbi mig och jag får damp och går/springer till telegramvägen istället..
När jag kommer dit börjar jag bli lite orolig om bussen verkligen stannar på den stationen..då ser jag hur becca sitter på 422 som är precis framför mina ögon, ja viftar av henne från bussen och hon sätter sig breve mig.
Till sist kommer bussen som tur va och på den satt Hanna och Natta pigga och glada..
jag tål inte glada männiksor på morgonen i vanligt fall men idag eftersom  ja hade fått springa lite och så, så var jag faktist på helt ok humör.

Bussen åker vidare och när vi kommer fram så delar vi på en cigg, Natta kunde hålla emot och sa nej men vafan är jag så jävla svag?, shit Carro du kan bättre, bara du har vilja..har jag verkligen den viljan till att sluta?, nej de har jag inte. Om jag hade haft det hade jag slutat för länge sen.. aja ..vidare med dagen;
Vi kom i tid till no lektionen som började 08.10. Det var en skön lektion eftersom vi bara kollade på någon film om sjukdommar och om hjärnan och så..halvsov lite så hängde inte med så mkt..
efter den lektionen hade vi svenska, på den lektionen var jag helt lost kan jag säga med en gång.. jag satt och gjorde min engelska läxa som skulle vara inne idag. Ja engelska var lektionen efter svenskan och är det nån läxa man gör så är det engelska läxan, vem fan vill ha Anna Selander på sig?, inte jag iaf..
Sen var det lunch, ja åt nästan två hamburgare, jag vet inte varför men det är någonting med skolans hamburgare som ger mig en illamående känsla..
Iaf..
sen vare so med maj, som tur bara en timme, pallar inte med hennes babbel..
efter det vare bild, MEN EFETRSOM DENISE HADE SKOL DM SÅ SLAPP VI I STORT SÄTT BILDEN. hallelujaA?
Jag måste bara säga en sak: FYFAN VA FULA OCH ÄCKLIGA MÄNNISKOR DET FINNS. .tack det kändes bättre.
Aja efter Dm matchen som dom tyvärr förlorade gick jag med Troy hem till Oliver, sjöng lite för honom sen begav jag mig hemmåt.
Och nu sitter jag här.. har skiftat lite mellan tvn och datan men ändå, funny life.
Missade också min träning, eller jag kunde nog gått om jag velat men orken är inte på topp.

Fan viLKET SERIÖST INLÄGG. jag måste gå i terapi.
Jag fick precis reda på vad eplepsi är, det är en sjukdom som man får anfall av. Det skulle suga att ha den :S.

see you later byebye pussys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0