CarNat -

hej :)

hade bara två lektioner idag :), dom två sista va inställda sååå de naaaaajs!!
Men nu är det så att min och nattas cykelevecka börjar redan imrorgn :D eftersom att natta åker till sin pappa idag istället :). så heja heja!

HMMM IDAG FICK JAG REDA PÅ ATT NATHALIE INTE VA DUKTIG IGÅR SÅ NU STÅR DET ALLTSÅ:

natta skyldig- 10 kr

Och faaaaan jag kunde inte heller hålla mig idag.. så för tillfället är det endast emelie som gör det rätta , emelie be strrrrong!

Caroline skyldig- 10 kr
Emelie skyldig- 0 kr!

så nu ligger det 20 kronor i burken hihi..

Nu ska jag bara chilla hemma tills det är dags för träning :) ser fram emot den för första gången på länge :S..
det ända som är lite jobbigt är att det är för jävla kallt ute!, menmen de bara sätta på sig tjockis kläder ;D!

men puss och kram :) håll tummarna för att natta skriver lite senare..eftersom hon är hos sin pappa och tillång till daaata! Jag kommer säkert också skriva senare eftersom att jag inte har något liv hehe..*tår faller från kinden*..*seriös blick* *kollar ner i marken*,... HEHe..
 puss på rumpenstumpen!

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0