CarNat -

HELLOU :)

Hahahha... jag har varit borta från bloggen i 2 dagar, och så är det ca 20 nya inlägg... och en låt?
Caroline, lilla Caroline... vad är det för låt du har valt hahahahah :D

Mamma frågade mig och jag ville börja på fotbollen igen :) (Carro Glad och skriker)
Jag saknar fotbollen skit mycket, men jävla kärring och bög tränare.. (Carro : men skitsamma börja igen :) )
Men jag tänker inte börja igen.. ( Carro blir ledsen och arg)

Nu sitter jag här framför datan, har precis gjort klart matte läxan ändå sen jag kom hem...
Direkt när jag kom hem letade jag upp kakor och satte på tvn och gjorde matte läxan., sedan gjorde jag mackor och oboy.. det är en dålig vana att äta direkt när man kommer hem, fast man typ åt för en timma sen i skolan..
Jag tror att Caroline är lite sur på mig för att jag vägrade hoppa av bussen i ektorp och vänta på hennes buss..
Men nu kommer det inte bli nån mer buss på några dagar, från och med imorgon börjar CYKELVECKAN..
FEtt coola vi kommer se ut på våra snygga cycklar.. speciellt när vi kommer till skolan helt svettiga haha..
DEt värsta är att vi kommer att behöva åka hem också.
Men tänk vad snygga kroppar vi kommer ha i veckans slut ;)

Önska oss lycka till

P.s carro glöm inte lås ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0