CarNat -

hey you sexy fuck im cold, im gonna die.

hej mina vänner nu blir det barnprogram, titta nu va lilla carro tar fram, två apelsiner och en banan NU HAR VI SKAPAT ETT KÖÖÖÖÖNSORGAN hahhahhahahhahahah, ..
Kom precis från min träning, den började klockan 18.00, och det DYKER UPP 4 TJEJER, plus att TRÄNAREN var försenad, seriöst nu läggger jag av......men jag vill inte :(
Nathalie kooom iiigeen o börja igeen då kommer ja fortsättaaaaaaaaaaaa (: !

imoron KOMMER BLIIII BÄST :D
de sämsta med irmrogn är att vi börjar 8.10 :/ men slutar däremot 14.00, då ska vi mötas allihopp och MYYYSA SÖNDER., ÅÅÅÅÅÅh de kommer bli så bra så <33

ska duscha nuu, peace out little kineser utan lockigt hår , ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0