CarNat -

IM BACK

HEJ hopp, här sitter jag hos carro´med en torr kropp :D

Gårdagen var världens längsta dag, jag förstår inte :S
Jag gick till skolan, där jag fick stå ut med de största töntarva EVER, Caroline och Emelie *suck*
Dom var så jobbiga att jag blev sjuk och var tvungen att gå til doktorn där jag träffa min POOOJKKKVÄÄÄN :D
(CHANT se llama, es una chico muy pequeño, pero es muy cutiiie.)
Jag är sedan tvungen att gå tillbaka till skolan för att hämta böcker, och vad händer då, jag träffar mupparna igen :O
Hur stora är oddsen?!
Sedan råkar jag sedan smitta Caroline med aids, iallafall enligt hon, när det var hon som smitta mig, HERREGUD.
Jag är sedan tvungen att åka buss med henne hem.. ingen trevlig stund asså..
Hon är kär i mej, hon titta på mig hela vägen, men jag bah dah, vad glor du på?
hon ba ; dah, dig?
jag ba : O M G du är såw omowgen.
hon ; jag är mognare än dig iaf, så gav hon mig fetablicken :O
assså vem tror hon att hon är?!:S'

men nu ska jag inte prata mer om kamelen, nu ska jag prata om mitt liv, för JAG ÄR DROTTNINGEN MOHAHAHA
ALLA  BUUUGAARRR MOHHAHAA; IM DR MUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg

Jag kom hem, träffa chant, hade en mysig stund med jhonom, åkte sedan till stan där jag träffa david, sedan träffa jag ko´mpisar m.m
Jag "sov" hos william med chant, jag sov från 12 till halv 3? är det sömn?:p
När jag skulle till skolan mådde jag illa och hade en äcklig öl smak i munnen, och jag var typ död av alla aids baciller.
Jag kom försent till skolan med en timma, och har typ halvsovit på lektionerna, MEN NUI ÄR JAG PIGGG:D:D::D
VI SKA IVÄÅG TILL BÅÅÅLSTRA NANANNANA, WIIHIIIIII.
FAN VAD KUUUL VI SKA HA DET :d
JAG E TAGGAD NANANANNANA TJOHO.

Caroline sitter här bredvid och garvar åt american funniest homevideos, hahahahhah ni ska höra hur det låter:
ksch ah ah ah ah ,
jag sitter här och garvar i mitt inre  lilla ondre mohahaha .

MEN NU BLIR DET PARTYPARTY,..




Kommentarer
Postat av: CARROOO

hej natta :)

2008-03-07 @ 17:48:23
URL: http://carnat.blogg.se
Postat av: världens bästa underbaraste lilla tös :)

PAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYYYYYY

2008-03-08 @ 22:12:52
Postat av: NATHALIE

emelie är den första MOHAHA

2008-03-09 @ 22:23:29
Postat av: NATHALIE

FELFELFEL, hon var den andra, cp jag e

2008-03-09 @ 22:24:03
Postat av: blabla hej :)

HAHA DET såtr såhärcarro fuckface :D

2008-03-10 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0