CarNat -

Jadu de här är emelies plan till min framtid, haha hemligt så säger inte vem ja är

VÄRLDENS BÄSTA TJEJS (A.K.A EMELIE) PLAN

Okej nu är det så här, jag har kommit på värsta planen till en tjej, anonym.
GE MIG INSPERATION, jag har den på tungan, men jag kan inte peta ut det, på något sätt vill planen inte rulla ut från tungan. Kanske för den luktar så gott :)
Okej här är min superplan anonymen.
Nu när jag inte kan nämna några namn så kallar vi dom den vita apan och den svarta apan.
Den vita apan ska göra den svarta apan svartsjuk, men inte på ett slampigt sätt.
Jag orkar inte skriva vit och svart apa hela tiden, så den vita apan får heta Lisa och den svarta, hmm... Henke blir bra.

Det är såhär att Henke har en kompis som heter "ferdinan". Lisa ska då prata mycket med ferdinan och bli bra kompis med han, vilket kommer bidra med att dom kommer träffas ofta (utan närkontakt, eventuellt hej- och hejdå kramar går bra, MEN ABSOLUT INGET ANNAT OKEJ?) och eftersom henke och ferdinan är bra kompisar kommer henke kanske vara med lite då och då om dom träffas på helgkvällar.
Om nu Henke och lisa träffas lite då och då kommer dom börja prata igen och få kontakt igen, kanske lite sms terror, tele terror och chatt terror.
Nu är det såhär att lisa har fått lite klagomål från den stygga Henke, så om lisa vill ha Henke så måste hon ändra sig (enligt mig ska man inte ändra på sig för en kille, utan han sak älska en som man är. Men nu är det som det är)

Lilla lisa måste även ta första steget, och skriva som hon känner. För hon känner ju fortfarande för honom. Ta honom med storm baby, med storm!
Skicka en fin låt som beskriver hru du känner, "Every time I se you oh I try to hide away, but when we meet it seems like I can't let go, every time you leave the room I feel I'm fading like a flower".
När du har tagit grabben med storm, så han är fångad av en kärleksstormvind, eller när ni har fått lite kontakt igen så ska du ägna all din uppmärksamhet åt han. Men alltså inte så du blir som värsta stalken som typ vet allt om han, ååh Henke din spagetti måste varit god idag ;) hahahaha
Sen du vet du smsar han lite då och då, ringer han lite då och då. Säger EXAKT som du känner, fattar du? Lisa vet själv att hon har gått på sånt, isn't i'm right?

Oh i'm the maddafuckin man!

Man kan tycka att lisa ska utnyttja ferdinan vilket är elakt... men det är ju så så eat it! Hon måste få kontakt med svartapan igen, så om det är det ända sättet fine, vi är alla ooooondaaaaaaaaaa då och då ibland, acceptera det fuckers!
Sen är det bara BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM, så lever ni lyckliga i alla era dagar, happy ending wohoho!
Good luck, go for it tiger, go for it!

HAHHAHAHAH ALLA MÅSTE BARA ÄLSKA EMELIE!








suck emelie försöker ta över bloggen, men IKKE SA NIKKE IM A BAAD GIRL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0