CarNat -

jag spryr

FYYYYFAAAN HAHHAHAHAHAHHA
ONSDAGAR, JAG HATARDOM MEST AV ALLT!


För det förta sov jag ingenting på hela natten alltså tisda till onsda natten, vi börjar 8.10.
Jag va helt sliten efter våran tjejnatt hemma hos emelie haha, de va ba natt flumm som saknades? :D

AAA men iaf ;D, vi går till skolan, kmr kanske 5 minuter försent men de luuuungaaan...vi har tre lektioner innan lunchen, Språkval, No och matte, SEN NÄR MATTEN ÄNTLIGEN SLUTAR OCH MAGEN BARA SKRIKER EFTER MAT KOMMMER MAN SÅKLART PÅ ATT FITT SKOLAN SEVERAR FITT FISK SDOM VANLIGT hjihihooo
OCH DET KOMMER MEEER
när man väl kommer till matsalen sur, trött och hungrig SÅ ÄR DEN SÅ JÄVLA FULL SÅ MAN INTE ENS FÅR SÄTTA SIG NER OCH ÄTA LITE VIDRIG SALLAD FÖR ATT ORKA MED RESTEN AV DAGEN
NEEEJNEEEJ DÅ SKA MAN STÅ DÄR !
hahahhahah och när man står där o kollar så är det så jävcla roligt för att hela matsalen är orange och äcklig av massa fitt smink, och de ända man ser är "KNULLRUFFFFFFZZZZZZZZZZZSSS" och masssa jääääävlaa äckligt skit som dom har på läpparna och MASCARA så man kan tro att dom har en hel burk på sig:S
det är fucking förjävligt. Visst har man ju lust att bara gå o tvätta dom i ansiktet,..

Jag hatar våran skola :S vad är det för fel på folket?????????????????????? kan inte nån bara lära ut nackas fjortisar hur man sminkar sig?, eller förbjuda smink för dom som är under 16, man blir ju faktist illamående av att se sånnadär överallt.

MEN ANNARS ÄR DET BRA :D visst natito darling?,

haha det är torsdag nu och jag skrev just om onsdagen, jag vet det men ja är sån bearbetar dagen i efterhand HAHAHAHA DRIIIVER, vet inte ens va ja sa där,


Nu kann jag börja med torsdan, alltså dagens ...

Jag vaknar klockan halv sju av väckarklockan., råkar somna om och vaknar senadn kvart i åtta..de suger att kommma försent hiihihooo men vad gör man..

sen går jag och natito hem efter lunch för vi blev magsjuka.

nu sitter jag här och bara LÄÄÄÄNGTAR TILLS IRMRONG DÅ jag Emelie Hanna Natta, (sandra?) åker till bålsta, det kommer bli jättte mysigt, fin middag med god dricka till, myyyyyyyys på en böööna.!

men nu ska jag gå och bajsa, puss alla våra älskade läsare, vi är snart sveriges största blogg!

Kommentarer
Postat av: secret identity

dagens ungdomar ... ååh och ushamej

2008-03-08 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0