CarNat -

ko-öga is the shit.

VI GJORDE DET!, VI CYKLADE TILL OCH FRÅN SKOLAN PÅ EEEEEEEEN CYKEL :D, den andra hade ingen luft :/
och jag säger bara en sak MINA ben är DÖDA!.
aja det känns jätte bra nu när det är gjort :) och de bara att tagga till inför morgondagen huiihiih..
det tog 50 minuter (*ungeföär) att cykla till skolan, men bara 30 att cykla från, konstigt där?..jag var iaf lagom kall om händerna är jag kom hem kan jag säga :(

IDAAAG dissikerade vi KO ÖGON, vi klippte och skar och pillade och mosade HAHA, det var skit äckligt men ändå mysigt :)
Jag säger bara att vi inte åt så mkt till lunch idag hehe. spyan satt uppe i halsen, kände ko ögats lukt hela tiden haha, fick den där svarta sörjan som var i ögan under hela nageln :/..men de najs??...

      <---------ETT KOÖGA


HAHA juste rektorn kommer in i klassrummet, någon kastar en penna på honom utan att jag ser det, sen frågar han vem som kastade den, jag dum som jag är skriker DEN ÄR MIIIN !, hahhhahaha fett duuuuuuuum..
'jag trodde alltså att han frågade vems penna det var och jag såg inte alls att någon hade klastat den på han ,..aja..
så han trodde de va ja som kastade hihi..


Jag vill särskillt tack Axel Andersson för ett gott skratt idag :)
puss allla kära vänner som älskar mig och Natta vi är bäst ! återigen PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0