CarNat -

motherfyyyyyckeeer.

Jag ska alltid bomba när jag har tråkigt..men Natta är nog van vid det nu.

Imorgon är det fredag, jag gillar fredagar. jag får en mysig känsla över de hela HAHA  "poeten Caroline med franskt uttal.."
vi har dricka, vi har cigg, vi har ställe att föra på, men du saknas fortfardne JÖH..kom bara!
Jag ska iaf ha en väldigt trevlig kväll, hoppas det blir som jag tänkt mig nu för de är ofta det inte blir de av någon jävla anledning hihi..

Fredagar är det något extra med, så jag måste skrämma barnen i ekliden extra mycket HAHA, stackarna :( ..
jag har nämligen fått en ny sysselsättning på rasterna.. och det är att skrämma små oskyldiga barn som bara går förbi snällt.
Men vad ska man göra liksom man måste ju underhålla sig med nått..
HAHa jag har ett monster i mig,.men en sneel monsteeer?


Puss mormor, döda morfar, farmor, farfar, mamma, pappa, syster, kusin Tilda, kusin Martin, Kusin Anna, kusin Li, kusin Ina, Kusin i magen, Moster, morbror, farbror.
puss också på alla inbjudare som tex, FOLKE HAHA, mangnus även kallad mangesmidht, christine med barnen Rebecca, Daniel och Elin. 
pusspuss på alla döda i min släkt som tex älskade gammelmorfar, och gammelmormor..elller vafan?..är hon  död?, ja tror fan de.. elleR?..jag är en hemsk människa :/..aja vila i frid om du är död iaf. annars hoppas jag att vi ses snart? eller haha, vene. Puss iaf !!




JAAAJA vännerna kan också få en puss. Iaf dom riktiga ;) PUSS. P-U-S-S!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0