CarNat -

Nathalie: (hon fyller i snart)

NATHALIE: HAAhhahahhhahahahahahhahhahhahaha

Höger- eller vänsterhänt: hmm(?) jag brukar peta mig i rumpan med höger iaf
Humör just nu: tröttt...
Favoritgodis: jordgubbar med socker på jammii
Är det nåt du absolut inte äter: Carros fläskfile
Kläder just nu: en toffs
Musik just nu: EMO
Vad sa du senast: nej, jag har ätit jätte mycket
Fisk eller badkruka: firre pirre
Utan alkohol eller alkohol: jag e nykterist
Längd och vikt: ca 120 cm och väger 90 kg
Favorit dag(ar): sommarlovet
Sparare eller slösare: slösare
Vem är viktigast för dig: min mobil, mp3 och mitt busskort, det räknas väll som en (?)
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, han var ju så ful
Älskar du henne/honom fortfarande: min första hahaa, typ 1 meter lång.. men jo visst.. jag e peddo
Har du några homosexuella vänner; Ja, caroline
Hur många barn vill du ha när du blir stor: typ 6 kanske
Bio eller promenad: jag vill ha en promenad bio
Mysa eller träna: fan, den var svår.. träna med sällskap, och riktigt skönt sex efteråt?
Snarkar du? ÖMM.. HOST
Stjärntecken? Lejon GRRR
Rädd för något?  hängpattar
Det här är jag bra på: hihi*
Om du fick välja en superhjälte, vem skulle du välja att vara? han i fantastic 4 eldmannen, fet het ;)
Vad vill du jobba som? jag ska bli en sjungande fisk
Chips, morötter eller godis? morötter vill jag äta ja
Playahead, facebook, lunar eller msn? assåw playahead är mitt liv, jag lever för det:O jag brukar lägga in massor av bilder på mig i underfkläder eller från hakan neråt hihi, och massor av killar skriver sexxie och allting, men så brukar jag ta i mitt anikte, men då börjar alla säga smink orreh och sånt, jag fattar iutne hur omogen man kan bli bara för att jag använder idomin?!
Har du nån flickvän/pojkvän? YES SURRY
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? pussyn armhålan och i röven
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? fuck heller
Hur många syskon har du? 2 riktiga små mongon, och 3 andra låtsas
Är du rädd för blod? jag vet itne, sist jag såg blod spydde jag och svimma
Gillar du att sjunga? hahha aaah, men det låter inte bra
Anser du att du är stark? jag är starke adolf hallå?
Röker du? baraa när jag sover
Snusar du? sen jag var 3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: SANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0