CarNat -

peace

Har inte skrivit på sketa länge nuuuuuu men vet ni vad?, I am back in action nu!

Idag är min dag :) idag föds jag på nytt HAHA sajk.
nej men idag har jag börja njuta av mitt liv som singel. haha vafaan det är najs, jag har iaf blivit possitiva carro och jag har haft ett leende på läpparna hela dagen moha!
idag har vi haft hjärt och lung räddning haha, skit kul, jag och jamongo va jätte duktiga :) HAHA men jag säger bara..hamnar jag i en situation så att man måste göra sådär, då springer jag.
Emelie har vart sjuk i två dagar nu, fuling!
fan jag har tränign ikväll haha..de suger för att det är löpning och fys :(..
Nu är det bara två små fjutt dagar lvar tills lovet :) mohahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha

Jag har väldigt torra händer känner jag :/, måste smörja in dom snart innan dom smular isönder haha fan va äckligt.
Just nu är salem ute och kör bil, han körde nyss på rektorn. haha sabrina tonårshäxan ..

Aja nu ska jag smörja in mina händer, ta ett djupt andetag och sedan leva vidare. puss everybooddddy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0