CarNat -

Seg dag

Den här dagen har varit hur seg som helst, ändå slutar vi runt 3!
Jag kan säga så här, Anna sellander hade inte vaknat på rätt sida.
Hon började ställa sig och skrika på mig, hon tittade på mig med skit läskig psykopat blick.
Det kändes som att hon skulle typ ta upp en kniv ur fickan och döda mig..
Men direkt efter är allt som vanligt och hon är jätte glad.
Nånting är fel på den där kvinnan asså.

Det blev ingen cykeldag idag pga att vi inte hade något cykellås :P
Låter som en dålig bortförklaring men det är sant hehhe..
Men imorgon ska vi cykla, eller hur Carro :)

Jag kom hem för en liten stund sen.
Jag satte på datorn direkt, chatta lite med min pojkvänm som jag kanske träffar senare ikväll :)
Sedan fixa jag lite korvbröd och te :D
Kanske inte låter så gott men pröva, korvbröd med smör och ost på hhehe :D

Skönt att vara hemma

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0