CarNat -

fredags kväll i bålsta

Jaa... det är ju lite trevligt att sitta ensam i sin ensamhet..
Sitter här på golvet på en kudde med veronicas solbrillor på mig och äter chips med dipp..
vad ska man göra?
Så jävla jobbigt när man är ensam och inte har nånting att göra, då sitter man bara och tänker..
Jag tänker alldeles för mycket, jag har alldeles för mycket att tänka på.
Men vad gör man

Jag hatar bålsta, kan vara skönt ibland men min mamma förstör stämningen..
I bålsta kan man verkligen sitta och tycka synd om sig själv haha (somjag allt gör för ofta)
Kan väll vara skönt att få gråta ut ibland, det behövs..

Ska nu fortsätta här och feta mig tills jag storknar.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0