CarNat -

Hela jag är en tabbe

Igår var jag med Veronica och grillade, när vi var på väg till henne hoppade vi på 71an och jag som är lite mobbad brummade längstbak i bussen, på vägen lyckas jag fastna med en hörlur i ett säte, och jag flyger och landasr på rumpan, SÅ nu har jag abra en hörlur WOHO.

När vi var hos veronica står jag i hennes kök på en skateboard, plötsligt flyger skateboarden i väg oich jag flyger baklänges rakt in i borskanten och ner på röven och mobilen flyger iväg åt helvette, HAHA och det ända man hör är itne natta hur gick det utan NEJ MIN MOBIL... av min käre kompi´s hah .

När vi satt och åt lyckades jag tappa allt på golvet, mat bestick sugrör (typ 20 gånger) spillde dricka och saker hela tiden.

I skolan igår lyckades jag tappa bort mina knappar till mobilen ( min vackra 3310/)

Ramlade igår så min sko skrapades  upp och m in fot börja blöda. mina ENDA hela strumpbyxor fick ett stort hål och minn fot börja blöda. mittt skavsår gick upp också och börja blöda.

Nu är Caroline i london, hon kommer hem om 2 dagar nu..
Glömde ringa henne och säga hejdå :/ känns som att något dåligt kommer hända henne BARA för attt jag inte hann säga hejdå.. skit jobbiiigt.. hon har ju ingen mobil så jah kan ju itne skicka sms heller ..
shiiiit... tänk om planet crashar eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0