CarNat -

kung utan krona ;)

URSÄKTA FÖR DÅLIG UPPDATERING VÅRA KÄRA LÄSARE!

Jag är jätte glad, jag är alltså JÄTTE glad.
Livet leker. Den här helgen har varit underbar och fyfffaaaaan va jag älskar det!!!!!!!!!

Tappade bort mobiel IGEN hahahahahahHAHAHHAHhhahahahahHAHAHAHAHHAHAHAH skratta eller gråta? japp vi skrattar

Imrogn är det motherfucking origentering, vi ska springa runt efetr natta som små löss (som för övrigt verkar gilla natta väldigt mycket)
Det ska bli regn imrogn din lilla bajskorv det suger men ändå de najs eftersom att jag är superglad och inget kan döda mig haha.

Jag är en kyckling idag , gul.
men enligt hanna är det mode haha så shit va jag är modegaalen.

                                              
¨
gå inte för nära ni kan få herpes
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0