CarNat -

mamma stanna då din jävla idiot.

yo!

Imorgon bär det av till London :D
Jag vet att ni alla kommer sakna mig så att ni dör..menmen jag kommer hem på måndag och då ska jag gosa med er igen ;)
Jag sitter i datasalen brevid Emelie och Nathalie, vi har elevens val och det är skit skönt för att vi behöver inte jobba haha. Det ända negativa är att det är så mkt trappor.. men som alla säger man får fin rumpa.
- emelie säger; men du har ju ingen rumpa
- *emelie får en smäll i magen*
- förlåt baby du har finast rumpa i världen!!

Så brukar våra viktigaste konversationer gå till. hur ska det går för oss i livet kan man ju undra då, MEN det kommer gå prima ballerina för att vi är G fast emelie är WG.. haha

emelie vill tillägga en kommentar innan jag dissar er fett, "jävla kuk jag glömde spara"
men vi överlever,

Peace out hoes and broes have a nice day!
 

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahh det va inte alls så ju:D
skulle alrig säga tt du har fin rumpa ;D

2008-05-15 @ 16:44:32
URL: http://hhec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0