CarNat -

Måndag

Här sitter jag med gitarren i knät och funerar på ifall jag ska sjunga på pappas bröllop, jag har fått två önskemål av dom :
TOTO - Could this be love / Alfaville - forever young
Haha, föralltid ung, HOST ah, den där gubben önskar nog det ;)

MIN HELG:
i fredags sov jag över hos en kompis, och då tappa  jag bort min jacka(som mitt busskortfANns i), vem fan lyckaz med det ?!
På lördag morgon kom min mor och hämtade mig och veronica, så åkte vi och köpte glass och sedan åkte vi till bålsta.
Direkt när vi kom dit gick vi ner till stranden(eller bryggan) och badade och sola :D första doppet i år
Sedan lekte vi lite med grannhunden od, hur söt  hund som helst.
Mot kvällen efter maten tog jag och veronica gitarr och filt(lakan) med oss och gick ner till stranden igen och satt där hela kvällen och spela gitarr oxch titta på solnedgången.
När vi sedan är på väg upp kommer en kille fram och fråga ifall vi ville spela lite gitarr för honom, jhan sa att vi skulle få 1n öl var, vem säger nej? haha.
Jag satt där och skämdes lite, det avr 2 killar och 3 tjejer där i 18-20 års åldern, men trevliga.
vi satt med dom i en halv timma ungefär, HAHA, skiit sköna var dom .
Sedan gick vi hem och träffade våra nya grannar.
Danb därpå vasr det söndag och jag hade fortfarande inte hittat min jacka,
Veronica sov över hos mig igen

Idag vaknade jag av att min mobil ringde, i telefonen var en kvinna som hade hittat min JACKMA ;:D
Hon jobbade på sickla skola och hette alisia.
TACK :D
Sedan åkte vi till hellasgården där vi hade orientering, Rent helvette.
var helt död efter, orkade knappt stå på benen.
sLutade efter det och var med veronica. ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0