CarNat -

ohlalla grekiskt!

Ja hej allesammans jag är en mouuussakaaa!

Jag sitter här glad och pigg :D
Har precis kirrat en motherfucking balkläning , Rosa, ROsa, ROSa, ROSA!!!!!!!!!!!!, nu fattas bara min G partners skjorta!..stackars lilla vän..

AAAAA IAÖLLLAFAALL jag och emelie såg en död mus idag fast det va en kotte när vi kom nörmare.. jag var iallafall jätte rädd och bajsade på mig. Emelies fantasier om det ska vi hålla för oss själva.

Yes har träning ikväll, på gräs, ÄNTLIGEN!.. men 93orna borde inte få träna där. dom är väl andå i en grsuserie? sopor.
jaja natta tagga till bror, du lever bara en gång :)

"här kommer en liten rebus"   ****** gör narr av emelie rösten****'***

 blablabla....var egentligen en blablabla 



hejdå mina små finska kötttbullar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLA BAITARE :O:O:O:O

2008-05-07 @ 22:07:02
Postat av: emelie

"åååh kolllaaa vad ääckligt" (stannar fem meter
framför föremålet)
"ååh vad är det för nått????

- "en kotte...."

vad vinner man då :D

2008-05-07 @ 22:10:15
URL: http://hhec.blogg.se
Postat av: caacanana

du kan inte vinna, du är diskad.

2008-05-09 @ 23:56:12
URL: http://carnat.blogg.se
Postat av: emelie

hahaha det va bara för at jag gissa rätt och inte du :D

2008-05-10 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0