CarNat -

Torsdag:)

Snart är det fredag :)
De värsta dagarna på veckan är onsdagar och torsdag, och bara en till rosdag och onsdag kvar nu :)
Jag är jätte trött!, somnade ute i en timma sittandes på vår soffa eller vad man nu kallar det...
Nu sitter jag här gäspandes och orkar verkligen inte plugga, sitter här istället och lyssnar på  irländsk musik :) skit mysigt, någon som sett p.s i love you?
Den filmen är så jävla bra, men skit sorglig, man sitter typ och gråter sig igenom filmen, men aja
det är den musiken jag sitter och lyssnar på ..

Idag fick jag reda på att jag fick vg på mitt nationella spanska prov, men kommer få g i slutbetyg iaf.. :D
Fick mitt slutbetyg i bild också , MVG :) men  vi får se vad som händer med det..,

Bara en dag kvar nu av den här veckan, och har nationella muntligt prov i spanskan, kommer bli jävligt svårt..

Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0